На мосту через р.Сула поблизу с.Липове Глобинського району на автодорозі Н-08 #Бориспіль_Маріуполь реконструюємо металевий фермовий прогін. Підрядна організація проводить занурення та облаштування трубчастих паль монтажного стапеля. Всі роботи проводяться безпосередньо з води за допомогою палавкранів. Паралельно триває: ▪️ монтаж оголовків трубчастих паль ▪️ влаштування опорних балок для демонтажу існуючого прогону ▪️ монтаж в'язей монтажного стапеля ▪️ влаштування опор з трубчастих металевих паль під стапель для демонтажу існуючого прогону Підрядна організація працює цілодобово Роботи виконує компанія ТОВ "МП "Мостострой"
На підходах до шляхопроводу через залізницю на автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків поблизу с.Засулля Лубенського району розпочато влаштування фінального шару покриття.
Під час будівництва бетонки Н-31 #Дніпро_Решетилівка на обході с.Красне Кобеляцького району на 104 км розпочато влаштування шару цементоґрунту. Його товщина - 30 см. Це - нижній шар. Після цементоґрунту буде укладено пісний бетон товщиною 18 см та важкий бетон товщиною 26 см. Роботи виконуються в рамках реалізації державного інвестиційного проєкту з реконструкції даної дороги. На об'єкті працює компанія Onur Group Ukraine.
Ми стартували з важким бетоном на ще одній ділянці автошляху Н-31 #Дніпро_Решетилівка. Підрядна організація розпочала роботи по лівому проїзду на обході м.Кобеляки на км 113+100. Товщина важкого бетону 26 см. Це - фінішний шар дорожнього одягу. Рухаємося в сторону Дніпра. На об'єкті працює компанія Onur Group Ukraine.
На автомобільній дорозі М-03 #Київ_Харків на обході м.Лубни ми продовжуємо реконструкцію автошляху. На км 204+300 розпочато влаштування нижнього шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші. Роботи тривають по правому проїзду поблизу мосту через р.Сула. Після цього підрядна організація проведе укладання ще двох шарів покриття. На об'єкті працює компанія "Альтком".
Ми продовжуємо будівництво обходу м.Кобеляки на автошляху Н-31 #Дніпро_Решетилівка. Його протяжність - понад 8 км. В подальшому це сприятиме підвищенню рівня безпеки, зменшенню кількості #ДТП, зручності руху, зниженню кількості викидів забруднюючих речовин та створить сприятливі умови для місцевих мешканців. Наразі підрядна організація проводить розробку виїмки ґрунту для влаштування насипу. На даній ділянці працює компанія Onur Group. Дорога #Дніпро_Решетилівка буде виконана у цементобетоні. Подібних трас в межах Полтавщини немає. Верхній шар покриття становить 26 см. Протяжність оновленого автошляху – майже 80 км. Вона буде мати по 2 смуги для руху в кожному напрямі.
По лівому проїзду в с.Чумаки Кобеляцького району на автодорозі Н-31 #Дніпро_Решетилівка триває влаштування шару важкого бетону. Його товщина - 26 см. Укладка даного шару відбувається за допомогою бетонтоукладальника. Це - верхній шар дорожнього одягу, з якого складається наша бетонка. На об'єкті працює компанія Onur Group.
По лівому проїзду в с.Чумаки Кобеляцького району на автодорозі Н-31 #Дніпро_Решетилівка розпочато влаштування шару важкого бетону. Це - фінішний шар дорожнього одягу, з якого складається наша бетонка. Товщина важкого бетону - 26 см. На об'єкті працює компанія Onur Group.
На автодорозі Р-60 #Кролевець_Пирятин триває реконструкція мосту через р.Сула поблизу с.Млини Лохвицького району. На 8-й опорі штучної споруди розпочато влаштування залізобетонних паль. Паралельно триває демонтаж існуючої прогонової будови наявного мосту. На об'єкті працює компанія ПрАТ "МБУ-3".
Реконструкція автошляху Н-31 #Дніпро_Решетилівка з кожним днем набирає обертів. На ділянці поблизу с.Бережнівка Кобеляцького району розпочато зведення насипу для влаштування основи майбутньої дороги. Роботи виконуються в рамках реалізації державного інвестиційного проєкту. По його завершенню в межах Полтавської області буде збудована дорога з цементобетонним покриттям з 4-ма смугами для руху. На цій ділянці працює компанія "Ростдорстрой".