УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Полтавській області

» Прес-центр » новини » Розпочато ремонт дороги Т-17-05 Лохвиця-Гадяч

Розпочато ремонт дороги Т-17-05 Лохвиця-Гадяч

          На автодорозі державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – КПП «Велика Писарівка» розпочато проведення поточного середнього ремонту. Протягом останніх 50 років проїзний стан підтримувався за рахунок проведення ліквідації ямковості. Жодного поточного чи капітального ремонту проведено не було.

Здебільшого по автошляху Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – КПП «Велика Писарівка»  здійснюються перевезення сільськогосподарських вантажів, продукції та техніки нафтогазового комплексу, будівельних матеріалів. Інтенсивність руху сягає до 3000 транспортних засобів на добу. В даний час геометричні параметри відповідають ІІІ-й категорії.

Підрядна організація розпочала ремонт зі сторони м.Лохвиця в напрямку м.Гадяч. Наразі триває холодне фрезерування пошкоджених шарів дорожнього одягу. Після цього буде проведено підсилення основи шляхом влаштування шару регенерації та укладено два шари асфальтобетонного покриття, встановлено нові дорожні знаки, нанесено розмітку.

  • У зв’язку з обмеженим фінансування протягом майже 50 років жодних масштабних робіт не проводилося. З початку цього тижня в рамках поточного середнього ремонту на замовлення Служби автодоріг розпочато оновлення автодороги. Ми розуміємо її важливість, оскільки вона замикає кільце між автомобільними напрямками Київ – Харків, Кролевець – Пирятин та Полтава – Гадяч та забезпечує зв’язки з північними громадами регіону та з сусідніми областями, – коментує начальник Служби автодоріг Іван Краповницький.

З 1971 по 1973 рр виконувалася реконструкція автодороги, в процесі якої було підсилено існуючий дорожній одяг та виконано уширення земляного полотна і проїзної частини.

Автомобільна дорога Т-17-05 Лохвиця – Гадяч споруджена в 1962-1965 роках. Ділянка від м.Лохвиця до с.Вельбівка побудована з вдосконаленим покриттям із асфальтобетону. На іншій ділянці, за виключенням с.Веприк нинішньої Великобудищанської ТГ, де влаштована булижна мостова, дорога була ґрунтовою профільованою. Мости і труби виконані із бетону та залізобетону.

Загальна протяжність автошляху – 164,3 км, в межах Полтавської області – понад 73 км.