УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Полтавській області

» Прес-центр » новини » ОБМЕЖЕННЯ РУХУ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ З РЕКОНСТРУКЦІЄЮ, КАПІТАЛЬНИМ ТА АВАРІЙНИМ РЕМОНТОМ АВТОДОРІГ І ШТУЧНИХ СПОРУД

ОБМЕЖЕННЯ РУХУ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ З РЕКОНСТРУКЦІЄЮ, КАПІТАЛЬНИМ ТА АВАРІЙНИМ РЕМОНТОМ АВТОДОРІГ І ШТУЧНИХ СПОРУД

Полтавська область

 

З 15.10.2012 обмежений рух транспортних засобів масою більше 10 т та навантаженням на вісь 8 т на км 1+593 автодороги О1713357 Лубни-Засулля-/М-03/ біля с. Засулля, у зв'язку з непридатним для нормальної експлуатації станом мосту через р. Сула. Об'їзд здійснюється по автодорозі М-03 Київ-Харків-Довжанський. Заїзд і виїзд з м. Лубни транспортних засобів, що перевищують вищевказані параметри, здійснюється з автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський (км 192) автодорогою Т-24-17 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни.

Схема ОДР розроблена Службою автомобільних доріг та погоджена з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

 

  Обмежений рух транзитного вантажного автотранспорту, маса якого перевищує 10 тонн на автомобільній дорозі Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, на ділянці від км 130+045 (перехрещен- ня з автодорогою М-22 Полтава-Олександрія) до км 175+945 (примикання до автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський), у зв’язку з аварійним станом мосту на км 173+688 автодороги Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка. Об’їзд здійснюється автодорогами М-22 Полтава-Олександрія та М-03 Київ-Харків-Довжанський через  м. Полтава.  

Схема ОДР розроблена Службою автомобільних доріг та погоджена з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

Обмежений рух автотранспорту на ділянках І категорії автодороги М-03 Київ – Харків – Довжанський в зв’язку з проведенням робіт з капітального ремонту:

-км 331+300 – км 333+700, закритий лівий проїзд, рух здійснюється по правому проїзду.

Схеми ОДР розроблені представництвом "Todini Costruzioni Generali S.p.A." та погоджені з відділом УПД ГУ НП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.        

  • км 347+200 - км 353+300, закритий лівий проїзд в зв`язку із виникненням значних деформацій, рух здійснюється по правому проїзду в обох напрямках.

            Схеми ОДР розроблені Службою автомобільних доріг та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.       

                Обмежений або закритий рух автотранспорту на ділянках ІІ категорії автодороги  М-03 Київ – Харків – Довжанський у зв’язку з проведенням робіт по реконструкції дороги до параметрів І категорії на ділянках:

         - км 197+432 – км 207+000, закритий рух по основному проїзду (буде лівим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по правому новозбудованому проїзду в обох напрямках;

         Схеми ОДР розроблені ТОВ Шляхове будівництво "Альтком" та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

         - км 210+000 – км 220+800, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 228+000 – км 229+300, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 229+300 – км 230+400, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 230+400 – км 232+900, закритий рух по основному проїзду (буде правим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по лівому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

         - км 258+000 – км 263+000, закритий рух по основному проїзду (буде правим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по лівому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

         - км 282+000 – км 290+000, закритий рух по основному проїзду (буде лівим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по правому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

 

Примітка: основним проїздом вважається напрямок існуючої дороги ІІ категорії.

               Схеми ОДР розроблені представництвом "Todini Costruzioni Generali S.p.A." та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

  Обмежений рух автотранспорту у зв’язку з виконання робіт з капітального та поточного середнього ремонту на ділянках автомобільних доріг:

       Автодорога М-22 Полтава-Олександрія:

- км 48+000 - км 51+900;

  • км 53+020 - км 57+600;
  • км 57+600 - км 59+200;
  • км 59+200 - км 64+400;
  • км 64+400 - км 66+000;
  • км 66+000 - км 69+750;
  • км 70+650 - км 73+000

       Схеми ОДР розроблені Полтавським ВКП ДП "Укрдіпродор" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

 

Автодорога Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин:

  • км 157+000 - км 161+000;
  • км 166+000 - км 167+000;
  • км 182+000 - км 184+500;
  • км 188+000 - км 191+000

       Схеми ОДР розроблені ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

 

Автодорога Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук:

  • км 43+000 – км 45+000;
  • км 47+000 - км 49+000;
  • км 56+000 - км 59+000.

Схеми ОДР розроблені ТОВ "Проектне підприємство "Полтавакомундорпроект" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.