УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Полтавській області

» Прес-центр » новини » ДОВІДКА ПРО СТАН ТА УМОВИ ПРОЇЗДУ АВТОМОБІЛЬНИМИ ДОРОГАМИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ станом на 01.09.2016

ДОВІДКА ПРО СТАН ТА УМОВИ ПРОЇЗДУ АВТОМОБІЛЬНИМИ ДОРОГАМИ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ станом на 01.09.2016

ОБМЕЖЕННЯ РУХУ, ЩО ПОВ’ЯЗАНІ З РЕКОНСТРУКЦІЄЮ, КАПІТАЛЬНИМ ТА АВАРІЙНИМ РЕМОНТОМ АВТОДОРІГ І ШТУЧНИХ СПОРУД

Полтавська область

З 15.10.2012 обмежений рух транспортних засобів масою більше 10 т та навантаженням на вісь 8 т на км 1+593 автодороги О1713357 Лубни-Засулля-/М-03/ біля с. Засулля, у зв'язку з непридатним для нормальної експлуатації станом мосту через р. Сула. Об'їзд здійснюється по автодорозі М-03 Київ-Харків-Довжанський. Заїзд і виїзд з м. Лубни транспортних засобів, що перевищують вищевказані параметри, здійснюється з автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський (км 192) автодорогою Т-24-17 /Н-08/-Чорнобай-Хрестителеве-Оржиця-Лубни.

Схема ОДР розроблена Службою автомобільних доріг та погоджена з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

З 10.02.2015 обмежений рух транзитного вантажного автотранспорту, маса якого перевищує 10 тонн на автомобільній дорозі Р-52 Дніпропетровськ-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, на ділянці від км 130+045 (перехрещення з автодорогою М-22 Полтава-Олександрія) до км 175+945 (примикання до автодороги М-03 Київ-Харків-Довжанський), у зв’язку із значним руйнуванням дорожнього покриття та з метою забезпечення безпеки дорожнього руху. Об’їзд здійснюється автодорогами М-22 Полтава-Олександрія та М-03 Київ-Харків-Довжанський через м. Полтава.  

Схема ОДР розроблена Службою автомобільних доріг та погоджена з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

Обмежений рух автотранспорту на ділянках І категорії автодороги М-03 Київ – Харків – Довжанський в зв’язку з проведенням робіт з капітального ремонту:

  • км 298+300 – км 307+700, закритий лівий проїзд, рух здійснюється по правому проїзду;
  • км 331+300 – км 333+700, закритий лівий проїзд, рух здійснюється по правому проїзду.

Схеми ОДР розроблені представництвом "Todini Costruzioni Generali S.p.A." та погоджені з відділом УПД ГУ НП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.        

  • км 347+200 - км 353+300, закритий лівий проїзд в зв`язку із виникненням значних деформацій, рух здійснюється по правому проїзду в обох напрямках.

            Схеми ОДР розроблені Службою автомобільних доріг та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.       

Обмежений або закритий рух автотранспорту на ділянках ІІ категорії автодороги  М-03 Київ – Харків – Довжанський у зв’язку з проведенням робіт по реконструкції дороги до параметрів І категорії на ділянках:

         - км 197+432 – км 207+000, закритий рух по основному проїзду (буде лівим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по правому новозбудованому проїзду в обох напрямках;

         Схеми ОДР розроблені ТОВ Шляхове будівництво "Альтком" та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

         - км 210+000 – км 220+800, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 228+000 – км 229+300, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 229+300 – км 230+400, обмежений рух по основному (правому проектному) проїзду у зв’язку з будівництвом лівого проектного проїзду.

         - км 230+400 – км 232+900, закритий рух по основному проїзду (буде правим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по лівому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

         - км 258+000 – км 263+000, закритий рух по основному проїзду (буде правим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по лівому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

         - км 282+000 – км 290+000, закритий рух по основному проїзду (буде лівим проектним проїздом, який знаходиться в стадії будівництва), рух здійснюється по правому новозбудованому проїзду в обох напрямках.

Примітка: основним проїздом вважається напрямок існуючої дороги ІІ категорії.

Схеми ОДР розроблені представництвом "Todini Costruzioni Generali S.p.A." та погоджені з УДАІ УМВС України в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

  Обмежений рух автотранспорту у зв’язку з виконання робіт з поточного середнього ремонту на ділянках автомобільних доріг:

Автодорога М-22 Полтава-Олександрія:

  • км 53+020 – км 57+600;
  • км 59+200 – км 64+400.

Схеми ОДР розроблені Полтавським ВКП ДП "Укрдіпродор" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

Автодорога Р-60 Кролевець-Конотоп-Ромни-Пирятин:

  • км 157+000 – км 161+000;
  • км 182+000 – км 184+500.

Схеми ОДР розроблені ТОВ "Шляхове будівництво "Альтком" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.

Автодорога Т-17-16 Хорол-Семенівка-Кременчук:

  • км 43+000 – км 45+000.

Схеми ОДР розроблені ТОВ "Проектне підприємство "Полтавакомундорпроект" та погоджені з Відділом Управління превентивної діяльності ГУНП в Полтавській області. Технічні засоби організації дорожнього руху відповідають схемі ОДР.