Служба автомобільних доріг
у Полтавській області

» Прес-центр » новини » Цього року розпочнеться будівництво обходу м.Кобеляки

Цього року розпочнеться будівництво обходу м.Кобеляки

В рамках реконструкції автомобільної дороги Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка розпочнеться будівництво обходу м.Кобеляки Полтавської області. Наразі триває проведення тендерних процедур. Разом з обходом міста збудують новий мостовий перехід через р.Ворскла.

Служба автомобільних доріг у Полтавській області як замовник проекту передбачає здійснити  будівництво обходу м.Кобеляки з метою покращення техніко-експлуатаційних показників автодороги, що сприятиме підвищенню рівня безпеки та зручності руху, зменшенню кількості викидів забруднюючих речовин та створить сприятливі умови для місцевих мешканців та всього Кобеляцького району.

Замовником оголошено чотири аукціони на загальну суму понад 1 млрд 100 млн грн. В одному лоті перемогу здобула турецька компанія Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Tic. ve Sanayi A.S. Три інших тендера на стадії проведення.

Після визначення підрядника, останній зобов'язується на власний ризик своїми та залученими силами і засобами виконати роботи з  будівництва обходу м. Кобеляки. Фінансування проекту здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. Підрядник повинен виконати роботи відповідно до проектної документації, діючих будівельних норм та стандартів з власних матеріалів, виробів та конструкцій, якість яких повинна відповідати вимогам діючих стандартів та технічних умов. Виконавець гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж гарантійного терміну.

Будівництво нової дороги буде виконано у цементобетоні. Товщина дорожнього одягу становить майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) становить 26 см.

У рамках будівництва обходу планується зведення мостового переходу через р. Ворскла у Кобеляцькому районі. Для спорудження мосту передбачається відведення земель загальною площею 5,415 га, з них у тимчасове користування під розміщення будівельного майданчика - 1,427 га.

За даними висновків ДП «Центр Державного земельного кадастру», визначеними за картограмами агровиробничих груп грунтів місця розташування об’єкту будівництва, грунти всіх земельних ділянок не належать до особливо цінних грунтів.

Ширина проїзної частини на мосту буде становити 15 м (по дві смуги в кожному напрямку по 3,75 м). На підходах до мосту та безпосередньо до споруди на відстані 200 м у кожну сторону передбачено встановлення опор стаціонарного електричного освітлення.

Водовідведення дощових та талих вод з проїзної частини мосту  передбачено за рахунок поперечного профілю з організованим водовідводом через водовідвідні трубки та повздовжні колектори до водоочисних споруд.

Планована діяльність не викликатиме змін основних елементів геологічної структурно-тектонічної будови, а також виключає можливість негативного впливу та нанесення збитків земельним ресурсам та зеленим насадженням, а також не вплине на стан ґрунтів, та не призведе до зміни механічних, водно-фізичних та інших властивостей.

Території, що були тимчасово порушені (будівельно-технологічні проїзди та територія будівельного майданчика), після завершення будівельних робіт будуть рекультивовані та повернені землевласникам.

Загальна тривалість виконання будівельних робіт становить 25 місяців, в тому числі підготовчий період – 7 місяців.